How to create a website and Earn. Website free mn kese banate hn?

ایک ویب سائٹ بنانا بہت مزہ آسکتا ہے۔ اگر آپ اسے صحیح طریقے سے کرتے ہیں تو ۔آپ اس سے پیسہ کما سکتے ہیں. یہ آپ کو نہ صرف ویب سائٹ بنانے کا طریقہ سکھائے گا ، بلکہ اس سے کمانے کا طریقہ بھی سیکھائے گا۔

ایک ویب سائٹ بنانا

اپنے مقصد کی وضاحت کریں

کسی بھی سرمایہ کار کو راغب کرنے کے لے ((اشتہاریوں کی شکل میں) ، آپ کے پاس اپنے سامان فروخت کرنے کی جگہ ہونا ضروری ہے۔ مشتھرین کو راغب کرنا آپ کا بنیادی ہدف ہونا چاہئے ، کیونکہ یہی آپ کی مالی خواہشات کو کامیاب بنائے گا۔
عام طور پر ، یہ ممکنہ خریدار ہیں جو ڈسپوز ایبل آمدنی کے حامل ہیں جو آپ کی سائٹ کو نمایاں تعداد میں ملاحظہ کرتے ہیں اور ان مصنوعات میں دلچسپی لیتے ہیں جن کا مواد سے قریبی تعلق ہے۔ آپ کی سائٹ
اس کے بعد ، آپ کسی سائٹ میں کیا چاہتے ہیں بہت سارے زائرین کو راغب کرنا اور رکھنا ہے۔ جب تک وہ ٹھہریں گے ، اتنا ہی زیادہ امکان ہے کہ وہ بالآخر آپ کے سائٹ کو پچھلے بٹن پر نہیں ، بلکہ آپ کے مشتہرین کے لنکس پر کلیک کرکے چھوڑ دیں گے۔

ایک بازار تلاش کریں۔

زیادہ تر ٹریفک اور اس طرح سب سے زیادہ آمدنی پیدا کرنے کے ل your ، اپنی ٹارگٹ مارکیٹ میں منتخب ہو۔ جب کہ ہر آبادی کے اپنے مضبوط نکات اور کمزور نکات ہوتے ہیں ، مطالعے سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ نوجوان عام طور پر زیادہ پرامید اور زیادہ بہادر ہوتے ہیں thus اور اسی طرح کسی اشتہار پر آسانی سے کلک کرنے کا امکان ہوتا ہے۔

اس بات کو ذہن میں رکھیں کہ مقصد کلکس ہے ، سیلز نہیں: یہی آپ کی آمدنی پیدا کرتا ہے۔ ایک بار جب آپ کی سائٹ سے وزیٹر کے کلیک آؤٹ ہوجائیں تو ، یہ فروخت کرنے والے کے پاس ہے۔ نتائج کی پرواہ کیے بغیر آپ کو معاوضہ مل جاتا ہے۔

ویب سائٹوں کے رجحانات اور آئیڈیاز کے ل web ویب کی تلاش کریں ، اور سال کو اپنی تلاش میں شامل کریں تاکہ 2006 میں گرمی والی چیزوں پر آپ تلاش کے نتائج کو ضائع کرنے سے بچیں۔ مثال کے طور پر ، “ویب سائٹ آئیڈیاز 2012” کے لئے گوگل کو تلاش کرنا تقریبا billion ایک ارب کے نتیجے میں آیا۔ وہاں سے ، ایسے نظریات کو ڈھونڈنے کے ل comb ، جو آپ کی دلچسپی کو ختم کرتے ہیں ، تلاش کرنا محو کی بات ہے۔

ایک ڈومین محفوظ کریں

اکیسویں صدی کے ابتدائی دنوں میں ، آپ ایک کاروباری نام تشکیل دے سکتے ہیں ، اور میچ کیلئے ایک ڈومین تلاش کرسکتے ہیں۔ آج کل ، یہ عملی طور پر ناممکن ہے۔ تاہم ، آپ hyphenated ناموں کے ساتھ تخلیقی ہوسکتے ہیں۔ جبکہ “geeks.com” (اور .NET ، .org ، یہاں تک کہ. XXXx) لیا گیا ہے ، بجائے اس کے بجائے “ویب سائٹ -4-g33ks” کی طرح کچھ آزماتے ہوئے۔
آگے بڑھنے کا ایک اچھا طریقہ یہ ہے کہ “.com” ڈومین کو محفوظ بنائیں ، ایک میزبان تلاش کریں (بہت سے ڈومین رجسٹرار سائٹوں کی میزبانی بھی کریں گے) ، اور اپنی سائٹ بنائیں۔ ڈیزائن اور کسٹم کوڈ کی تنصیب کے معاملے میں یہ سب سے زیادہ لچکدار ہونے کا فائدہ ہے۔
باری باری ، آپ گوگل یا ورڈپریس کی طرف سے بلاگر جیسی سروس کے ساتھ سائن اپ کرسکتے ہیں – یہ دونوں ہی آپ کو اپنی سائٹ کے نام کو ان کے خدمت کے نام کے سامنے نہیں رکھیں گے (جیسے ، geeks.wordpress.com) ، وہ آپ کو آپ اور مفت کے لئے ایک ویب سائٹ۔ اس کے علاوہ ، فائدہ یہ ہے کہ بلاگر اور ورڈپریس آپ کو اپنی سائٹ کو ضعف سے اچھ lookا نظر آنے کے ل really واقعتا well بہتر ڈیزائن کردہ ٹیمپلیٹس کی ایک بڑی تعداد دیتے ہیں۔ منفی پہلو یہ ہے کہ کسی بھی سنجیدہ تخصیص کرنے سے پہلے عام طور پر “پرو” ورژن (یعنی معاوضہ ادا کرنا) پڑتا ہے۔

اپنی سائٹ بنائیں۔

فراہم کردہ ٹیمپلیٹس ، یا آپ کے اپنے ڈیزائن (یا ڈیزائنر سے) کی سائٹ کا استعمال کرتے ہوئے ، اپنی ویب سائٹ کو ایک ساتھ رکھیں۔ آپ جو کچھ کرتے ہیں اس کی بنیاد تقریبا entire پوری مارکیٹ پر ہوگی جس کی آپ پہنچنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ایک بار پھر ، چاہے ، آپ بالآخر ذاتی خدمات پیش کر رہے ہو ، جیسے “کلیاوون کی آٹو مرمت سائٹ” ، یا کل “ویب سائٹ آف سارہ کے منہ سے پانی کی ترکیبیں” جیسی سائٹ پر مبنی سائٹ ، لوگوں کا مقصد اپنی سائٹ پر رکھنا ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ مشمولات بادشاہ ہے – وہی جو پہلے تھا۔
اگر آپ خدمت پیش کررہے ہیں تو ، آپ کی سائٹ میں آپ کی خاصیت سے مخصوص مواد مل سکتا ہے۔ مثال کے طور پر کلیوون کے تیل بدلنے ، فلیٹ کو فکس کرنے ، یا ان تمام چھوٹی آوازوں کے بارے میں اکثر پوچھے جانے والے سوالات جن میں کار کی آواز آسکتی ہے اس کے بارے میں کچھ بنیادی مضامین ہوسکتے ہیں۔ سارہ ترکیبیں ، وزن اور پیمائش کے تبادلوں ، آٹے کی اقسام کے مابین فرق اور باورچی خانے کی آفات اور کامیابیوں کی داستانوں کی داستانوں کے ساتھ ساتھ خصوصیات پیش کر سکتی ہے۔ دونوں ہی صورتوں میں ، فراہم کردہ بنیادی خدمات سے آگے جانے سے زائرین کو چاروں طرف گھومنے اور اشتہارات پر کلک کرنے کی ایک وجہ مل جاتی ہے!

اسے تازہ رکھیں۔

ایک یا دو مضامین شائع نہ کریں اور اسے ایک دن کہیں۔ یاد رکھیں کہ یہ آپ کی آمدنی کا سلسلہ ہے جس کے بارے میں ہم ترقی پذیر ہونے کی بات کر رہے ہیں ، لہذا اس کو اپنی نوکری — جز وقتی یا مکمل وقت کے طور پر سوچیں ، اگر آپ تنخواہ میں داخل ہوتے دیکھنا چاہتے ہیں تو آپ کو ہر دن اس میں کچھ وقت دینا ہوگا۔
جتنا زیادہ آپ لکھتے جائیں گے ، اتنی ہی دلچسپی آپ کی سائٹ پر ہوگی۔ آپ کی سائٹ میں جتنی دلچسپی لیتے ہیں ، اتنا ہی لوگ اس کی پیروی کریں گے۔ اور زیادہ اہم بات ، آپ کی سائٹ زیادہ متعلقہ اشتہار کی جگہ کے الگورتھم پر ظاہر ہوگی۔ مزید اشتہارات = مزید کلکس = زیادہ رقم۔ اس مقصد سے کبھی بھی محروم نہ ہوں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.